Partners

Stichting Opleidingscentrum de Vijfkamp, afgekort "Stichting de Vijfkamp",  komt voort uit een samenwerkingsverband tussen de volgende drie turnverenigingen en een dansschool uit Eindhoven. Ed Heeremans was de grondlegger van deze samenwerking.

Ed Heeremans

Ed Heeremans, erelid van de KNGU, was voorzitter van stichting de Vijfkamp. In 2016 heeft Ed het voorzitterschap overgedragen aan Toine van de Leest

ETV-Olympia

alt

ETV Olympia is op 18 april 1996 in Eindhoven opgericht. Deze vereniging ontstond uit een fusie van 3 verenigingen. De leden kunnen zowel op recreatief- als op wedstrijdniveau hun sport beoefenen. Onze leden stappen met anderhalf jaar de Ouder-Kindgymnastiek binnen en met ruim zeventig jaar zijn ze nog actief in de "Meer Bewegen Voor Ouderen"groep.

ARS

alt

Gymnastiekvereniging ARS is opgericht in 1938 in de pastoor van Ars Parochie in Woensel
Op dit moment geven wij les in 5 zalen in het stadsdeel Woensel.
Wij geven les aan kleutergroepen, recreatie groepen J&M, turngroepen J&M, meisjes jong talent, wedstrijdgroepen en dames& heren conditiegroepen.

PSV

PSV Gymnastiek

altPSV Gymnastiek is een vereniging die bijna 100 jaar bestaat. In augustus 1913 werd PSV Gymnastiek door Frits Philips opgericht. Hij vond dat zijn werknemers mogelijkheden tot ontspanning moesten krijgen. Wat in beginsel alleen voor werknemers van Philips was bedoeld, werd later een vereniging die werd vrijgesteld voor iedereen. Momenteel is PSV Gymnastiek een vereniging met een aanbod voor 1- tot 91- jarigen. Op verschillende lokaties in Eindoven en Nuenen worden er lessen verzorgd in ouder-kindgym, kleutergym, recreatief turnen, dames turnen, bewegen voor 55-plussers en acrogymnastiek. Voor meer informatie kunt u terecht op de website www.psvgymnastiek.nl

Step by Step

alt

Step by Step is een dansschool uit het noorden van Eindhoven en staat onder leiding van Wilma Volleman. Naast de eigen dansschool worden er op meerdere locaties lessen gegeven in jazzdance, Modern, streetdance, HipHop, breakdance, aerobics, klassiekballet, Power Yoga, Aerial Yoga, Body-Gym en Zumba.